lördag 8 mars 2014

Pretty Little Liars e20 e21 e22

De senaste avsnitten utav Pretty little liars har verkligen varit riktigt bra, som vanligt så känns det som en evighet mellan avsnitten och så är de över på en sekund. Någon som håller med mig? 

Vi har fått reda på mycket, som Ezra har skrivit en bok om tjejerna. Ärligt, vem kunde ana det? Inte jag. Jag kommer ihåg när vi fick reda på att Ezra var "A" och jag trodde aldrig på det, de skulle aldrig låta oss tittare får veta något så stort när det är minst en säsong till.

. Jag tyckte det var en oväntad vändning, dock så tycker jag synd om Aria även om hon inte är min favorit. När jag tänker efter så har jag aldrig shippat Aria och Ezra så jag tycker det bara är skönt att det är över mellan dem. Men dock så får jag en liten klump i magen när Spencer fick en egen drog och missbruk terapeut, hoppas det bara kommer vara så och att de inte alls kommer utveckla något som är mer än bara bekanta. Jag shippar Spoby alldeles för mycket.

Att Ezra har kommit på / tror att Mrs DiLaurentis är "A" tyckte jag var så intressant! Det är ju genialiskt egentligen! Speciellt när hon pratade sådär läskigt med Spencer. Fast ändå så tror jag inte att hon är den riktiga "A" men hon verkligen nånting med allt och göra (eller så är hon bara allmänt creepy). 

Det kommer bli en lång väntan när den pågående säsongen är slut, vilket den är om typ 3-4 veckor. Så himla sorgligt då jag tycker att serien har ryckt upp sig rejält. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..

1 kommentar:

  1. Håller verkligen med! Jag shippade Ezra och Aria så himla mycket så jag är sjukt ledsen över att Ezra faktiskt utnyttjat henne och har skrivit en hel bok om dem... Förutom det så älskar jag de nya avsnittena och de blir bara bättre och bättre. Och idén med att Mrs. DiLaurentis är A är så jäkla grym! Det ska bli intressant att se vad som händer nu :D

    SvaraRadera