tisdag 4 februari 2014

Bokhög: Vill läsa

Jag älskar bokhögar och kan göra flera olika bokhögar för olika kategorier :-) Den här bokhögen visar de böckerna jag ska/vill läsa snarast. Jag skrev ett inlägg om Wilbur Smith så jag trallade upp till pappa och lånade den första boken i en serie vars namn jag har glömt...Fick också med mig två andra böcker, Frihetens sjö del 1 och 2 eftersom "dom här böckerna måste du läsa, de är jävligt bra faktiskt" citerat från pappa.

Det har flyttat in en hel del nya böcker i min bokhylla den senaste veckan, 23 stycken typ. Jag känner att jag måste börja läsa böcker nu ifrån min egna bokhylla, det har blivit alldeles för mycket biblioteksböcker och second hand-fynd den senaste tiden...Så därför måste jag på en gång komma på en smart lösning för att minska antalet olästa. Återkommer...

6 kommentarer:

  1. Två av dessa ligger även i min "att läsa snarast-hög" ;)

    SvaraRadera
  2. Där fanns det flera intressanta böcker! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja och det finns ännu mer intressanta böcker i bokhyllan! :)

      Radera
  3. Döden på Nilen är en klassiker, den måste du läsa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den kommer nog förmodligen bli läst inom en snar framtid! :)

      Radera