torsdag 3 oktober 2013

Revolution är tillbaka!


Och äntligen är Revolution tillbaka med avsnittet Born in the USA! Strax innan sommaren tog Revolution ett liten break och nu är säsong 2 igång. Revolution är som sagt en utav mina favoritserier och har varit det sedan första avsnittet kom ut. Man fastnar direkt och jag försöker att tipsa om den här serien så ofta som möjligt.

Säsong 1 avslutades jättespännande och därför är förväntningarna skyhöga på fortsättningen, men jag tyckte att avsnittet var lite lamt för att vara Revolution. Men jag är inte orolig och gissar på att spänningen som fanns i hela säsong 1 kommer så småningom till säsong 2.

Har inte så mycket mer att skriva om det här avsnittet, lite jobbigt slut för att sedan inse att det inte alls slutade så. Sedan förstår jag inte vilka de människorna var som kom, de hade ju USA:s flagga men serien utspelar sig väll i USA? Varför kom då dessa människor? Jaja, vi får väll svar senare i serien.
 
Längtar redan tills nästa avsnitt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar