fredag 23 augusti 2013

Lista: Pretty Little Liars


1) Favoritkaraktär? Jag har alltid gillat Spencer så jag säger hon. Emily är också en stor favorit.

2) Vilken karaktär gillar du minst? Jag tycker inte om Aria eller Ezra, Maggie är inte heller en sån stor favorit. Och inte heller Emilys mamma eller Arias pappa och mamma. Det finns fler jag ogillar än gillar känns det som.

3) Vem är A, enligt dig? Jag har ingen aning, jag läser massor med teorier (ska posta en jättebra teori någon gång...) så jag vet faktiskt inte vem jag tror är A. Jag tror att alla är inblandande.

4) Favoritpar? Oj, älskar Spencer & Toby och Hanna & Caleb. Ja, det är väl dom. Gillar absolut inte Ezra och Aria tillsammans...Tyckte det va så skönt att de gjorde slut, nej Ezra är inte alls en favorit hos mig.

5) Lever Alison? Ja, jag tror det. 

6) Vad skulle du vilja hända i dom kommande avsnitten och säsongerna? Oj, PLL börjar bli lite långdraget, men jag älskar det fortfarande. Jag skulle vilja att vi tittare får mer svar än nya frågor. Jag skulle helst vilja att säsong 4 blir den allra sista säsongen, känns som om handlingen har försvunnit.

7) Vilken lögnare klär sig bäst? Ingen? Haha, Spencer kan klä sig riktigt tantigt, Arias kläder är inte alls i min smak, och Hannas kläder känns alltid så uppiffade. Jag säger nog Emily, hon klär sig i baskläder och enkelt även om det inte är i min smak alls.

8) Skulle du gått till polisen ifall A var efter dig? Kanske inte i början, men sen när det börjar gå överstyr och om A skulle göra min familj illa så skulle jag absolut gå till polisen. Blir lite irriterad på att the liars alltid ska göra allt på egen hand...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar