söndag 16 juni 2013

Söndagsmusik.

Jag kan lika gärna erkänna här och nu, jag är ett stort fan utav Miley Cyrus och har varit det så länge jag kan minnas, vem kollade inte på Hannah Montana?! Det har varit kul att se henne växa upp till en fantastisk kvinna och att se henne fortsätta kämpa på. Jag gillar alla hennes filmer och för att inte tala om hennes musik. Men jag har väntat sååååå länge på en ny låt utav henne, något mer vuxet och visst levererade hon en bra låt tillslut. We can't stop går på repeat hela tiden hos mig och kommer nog bli en favoritlåt, men jag funderar på om det inte redan är en favorit.


Bra jobbat Miley!


And we can’t stop
And we won’t stop
Can’t you see it’s we who own the night
Can’t you see it we who bout’ that life
And we can’t stop
And we won’t stop
We run things
Things don’t run we
We don't take nothing from nobody

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar